ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ BEAVER ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠ. ΣΤΡΑΤΟΥ (update 15 Φεβ 2009)

Χάρις στις προσπάθειες των αγαπητών φίλων του ιστολογίου, του

Δημήτρη Σαμπάνη, του Γιάννη Μυλωνά και του Θέμη Βρανά, με τους οποίους – να σημειωθεί – έχουμε ανταλλάξει πολλά μηνύματα γύρω από τα BEAVER, μπόρεσα (προς το παρόν) να ολοκληρώσω το ποστ για τα μοναδικά και μόνο δύο αυτά αεροσκάφη, με καινούριες πληροφορίες και ….ανακαλύψεις.

Για να ολοκληρώσω το ποστ μου για τα Beavers λοιπόν, θα προσπαθήσω να κάνω μία σύνοψη του τι μέχρι τώρα θεωρούμε ότι ισχύει για κάθε ένα από αυτά.

Αν κάποιος από τους αναγνώστες μου, έχει κάποια άλλη άποψη, ή εγώ έχω κάνει λάθος κάπου, παρακαλώ να με διορθώσετε, αναλόγως.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

Για το ΕΣ 317 ( c/n 1005, USS/N: 55-4607, Ν 68073),

‘Έχουμε ξεκαθαρισμένη άποψη, μια που πετάει και σήμερα.

Επίσης έχουμε τις ταυτοποιήσεις από τον NeilAird (http://www.dhc-2.com) που μας κοινοποίησε ο Γιάννης με το από 7-Ιουν-2008 2:17 am μέιλ του.

Τα κατασκευαστικά και ιστορικά του στοιχεία είναι:

1. De Havilland Canada L-20F Beaver

c/n 1005

US S/N: 55-4607

Greek Army S/N: ES317

N68073*

• Delivered 04/01/57 Hellenic AF

55-4607 US ARMY • # 1646 • L-20 No: 647 • Command A-9

• Davis Monthan 11/02/76 to 02/04/76

466 Hellenic AF 1960-1964

ES317 Greek Army 1969-1975

N68073

C-GYOI Silver Pine Air Service LTD., Pine Falls, MB

• Regd 03/83 • Canx 20/06/83

• PZL-3S Airtech conversion • Canx 16/08/83

N68073 Tundra Limited, Manley Hot Springs, AK (current on USCAR 03/11/90)

N5597S Department of Justice, Addison, TX

• Canx 04/92!

N68073 regd 05/92

• William H. Woodin, Soldotna, AK

• Active •

Το μόνο που μας προβληματίζει για το αεροπλάνο αυτό (καθώς η κίνησή του αφού το έδωσε η Ελλάδα μοιάζει με ένα μικρό πάζλ) .είναι το πώς έφυγαν στο εξωτερικό (ΗΠΑ), εννοώ με ποιά διαδικασία (εκποίηση, παραχώρηση…;)

Μένει μια ‘’εκκρεμότητα’’ δική μας (δική μου και όλων των φίλων), να ρωτήσουμε κάποιους από τους ‘’παλιούς’’, να μας πει κάτι γι’ αυτό.

Την ιστορική του διαδρομή, με φωτογραφίες, ότι αφορά το ΕΣ 317 μπορούμε να την δούμε στην ιστοσελίδα http://www.dhc-2.com/current_cover_page.htm κτυπήσουμε στο CURRENT MASTER INDEX κατεβούμε στο κάτω μέρος της και βρούμε το τετραγωνάκι με τον αριθμό 1005, που αν το κτυπήσουμε θα δούμε τις φωτογραφίες των διαφόρων φάσεων του αεροσκάφους, από το 1960 μέχρι σήμερα που πετά ως υδροπλάνο !!!!

Εμείς όμως για να μην σας κουράζουμε θα σας δώσουμε τρεις φωτογραφίες….

Έτσι ξεκίνησε στα 1960, υπηρετώντας την Αμερικάνικη Πολεμική Αεροπορία.

Έτσι το βρίσκουμε να υπηρετεί στις τάξεις της Ελληνικής Αεροπορίας Στρατού από το 1969 μέχρι το 1975

Μάλιστα πρόσφατα (Φεβ 2008), ο Δημήτης Σαμπάνης σε επίσκεψή του στον Βόλο, μας δίνει και από τα πλέον πολύτιμα στοιχεία της πορείας του ΕΣ 317.

Ας τον παρακολουθήσουμε μέσα από τα ΑΗΠ που έψαξε και βρήκε…..αλλά και από τα επίσημα αντίγραφα των Βιβλίων Πτήσεων της ΣΑΣ, που μόλις σήμερα (12/5/2009) αποκτήσαμε πλέον και με »βούλα»….

317_-_690623_first_flight_as_466_arrival_ceb3cebfcf85ceb4ceb9cf81ceb1cf83_02-_ceb7cebcceb5cf81cebfcebbcebfceb3ceb9cebfa


317_-_690623_first_flight_as_466_arrival

Το BEAVER λοιπόν με c/n 1005 και US S/N: 55-4607, το πήραμε από την τότε ΕΒΑ (σημερινή Π.Α) η οποία του είχε δώσει call sign 466.

Στο παραπάνω απόσπασμα του ΑΗΠ και του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ, βλέπουμε:

  • ότι στις 23 Ιουνίου 1969, με πτήση του U-17A ΕΣ 312, ο πατέρας του Δημήτρη, ο Σαμπάνης Σωτήριος, προωθεί τον κ. Γουδίρα, από τα Μέγαρα στο Ελληνικό (βάση εκείνη την εποχή του ΚΕΑ, αλλά και της Αμερικανικής Βάσης)
  • Την ίδια ημερομηνία, ο κ. Γουδίρας, εκτελεί πτήση διάρκειας 20 λεπτών, από το Ελληνικό στα Μέγαρα, με το Α/φος U-466.
  • Αυτή θα πρέπει να θεωρείται η ΠΡΩΤΗ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ Α/ΦΟΥΣ ΕΣ 317 (U-466), μέσα στα πλαίσια της Αεροπορίας Στρατού.

Το νέο call sign, δίδεται στο Α/φος, σχεδόν ένα μήνα μετά.

317_-_690724_first_flight_as_317_ceb3cebfcf85ceb4ceb9cf81ceb1cf83a1

317_-_690724_first_flight_as_317

Πάλι από το ίδιο ΑΗΠ και το Βιβλίο Πτήσεων της ΣΑΣ, βλέπουμε :

  • Στις 24 Ιουλίου 1969, να κάνει τη πρώτη του πτήση με το νέο του call sign ΕΣ 317.
  • Το πλήρωμα ΓΟΥΔΙΡΑΣ.
  • Διάρκεια πτήσης 2ω 10 λ.
  • Περιοχή πτήσης Τοπική (Μεγάρων).
  • Σκοπός πτήσης Συντήρηση.

317 730411 moving to agrinioa

Αλλά πλέον η ΣΑΣ, πρέπει να μετασταθμεύσει στο Α/Δ  ΑΓΡΙΝΙΟΥ.

Είναι 1973 και η περιοχή του Α/Δ ΜΕΓΑΡΩΝ, δίδεται στην εταιρεία ΣΤΡΑΝ ΑΕ. η οποία θα ίδρυε διυλιστήριο στην Πάχη των Μεγάρων.

Έτσι από το παραπάνω αντίβραφο του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ, βλέπουμε :

  • Στις 11 Απριλίου 1973 με κυβερνήτη τον κ. Γουδίρα, να εκτελεί τη πτήση ΜΕΓΑΡΑ-ΑΓΡΙΝΙΟ.
  • Διάρκεια 1ω.

Κανονικά, εδώ έρχεται η μαρτυρία του Στέφανου Άτσαλου που μας έγραψε, ότι μαθητής όταν ήταν στη ΣΑΣ, στο Αγρίνιο, θυμόταν τα U-6A.

317 740424 LAST FLIGHTa

Τέλος έχουμε και την τελευταία του πτήση, πριν από την αποστρατικοποίησή του, που όπως φαίνεται στο Βιβλίο Πτήσεων της ΣΑΣ, έγινε :

  • Στις 24 Απριλίου 1974.
  • Πλήρωμα ΓΟΥΔΙΡΑΣ – ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ.
  • Διάρκεια πτήσης 1 ω (0800-0900).
  • Σκοπός πτήσης Δοκιμή.

Από τότε (24 Απριλίου 1974) μέχρι το 1978, δεν έχουμε βρει ακόμα, τί έκανε και που πήγε….

Έτσι το βρίσκουμε φωτογραφημένο στις 15 Οκτωβρίου 1978, σε κάποια μάνδρα scrap…..

Και έτσι είναι σήμερα που μιλάμε Αύγουστος 2008 !!!!

(προς δόξα και τιμή των »τρελών» και όχι των »political correct» γραφειοκρατών απανταχού της επικράτειας….)

————————————————————————————————–

ΓιατοΕΣ 314 (c/n 895, US S/N 54-1739, N 9627 A*)

Πάλι από τις ταυτοποιήσεις από τον NeilAird (http://www.dhc-2.com) που μας κοινοποίησε ο Γιάννης με το από 7-Ιουν-2008 2:17 am μέιλ του, ξέρουμε τα στοιχεία του.

2. De Havilland Canada L-20F Beaver

c/n 895

US S/N: 54-1739

Greek Army S/N: ES314
N9627A*

• Delivered ../06/56
54-1739 US ARMY• # 1582 • L-20 No: 583 • CommandA-6

ES314 Greek Army 1968-1974
• Airframe @ 201st Supply Depot (HAFC) Hellinikon, Athens, Greece

Circa 02/76
• Acquisition cost $99,529
• N9627A regd 05/78
• Still Blank entry in current USCAR
• Fate unknown •

Ο Δημήτρης με το από 7-Ιουν-2008 8:31 am μέιλ του, μας λέει ότι (για το 739 (US S/N 54-1739), όπως το βρήκε στο logbook του πατέρα του, αλλά και από τα logbooks των Γρύσπου – Γουδίρα), βγάζει το συμπέρασμα ότι το 739 είναι το ΕΣ 314, διότι από το logbook του κ.Γουδίρα που το φέρνει από το Ελληνικό στα Μέγαρα με το callsign 466 και σχεδόν αμέσως μετά βαφτίζεται 317.

Από τα ίδια logbooks, διαπιστώνεται ότι από καιρό το 739 (έμεινε για περίπου 2 μήνες σαν 739 στα χαρτιά) έχει γίνει 314.

Επίσης νομίζω, ότι η πληροφορία που μας έδωσε ο Στέφανος Άτσαλος, από ότι θυμάται ότι ένα U-6A, κανιβαλίσθηκε (για να πετάξει το ΕΣ 317), στο Αγρίνιο, όταν έφευγε η Σχολή Αεροπορίας Στρατού από κει για το Στεφανοβίκειο, στα 1975, είναι η πλέον αξιόπιστη μέχρι στιγμής.

Πρόσφατα (Φεβ 2008), όπως είπαμε παραπάνω, ο Δημήτρης Σαμπάνης σε επίσκεψή του στον Βόλο, μας δίνει και από τα πλέον πολύτιμα στοιχεία της πορείας του ΕΣ 314, που επιβαιβεώνουν, πολλά από τα στοιχεία που γράψαμε για ο α/φος αυτό.

Ας τον παρακολουθήσουμε μέσα από τα αντίγραφα του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ, που έψαξε και βρήκε…..

314-680912-first-flight-as-739-a

Στην παραπάνω φωτογραφία του ΑΗΠ, έχουμε την επιβεβαίωση της εισόδου στο στόλο της Αεροπορίας Στρατού του α/φους U-6A  με call sign U-739 που έγινε στις 12 Σεπ 1968.

Μάλιστα την μετεκπαίδευση στον τύπο την έκανε ο Αμερικανός εκπαιδευτής ονόματι HARWOOD.

Από το αντίγραφο του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ βλέπουμε :

  • Στις 12 Σεπ 1968.
  • Πλήρωμα HARWOOD – ΓΡΥΣΠΟΣ HARWOOD – ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
  • Διάρκεια πτήσης 1 ω για τον καθένα.
  • Σκοπός πτήσης ΕΘΙΣΜΟΣ.
  • Την ίδια μέρα, έχουμε και τις πτήσεις SOLO (ΠΠΜ) όπως φαίνεται από την εγγραφή για τον κ. ΓΡΥΣΠΟ.
  • Αυτή θα πρέπει να θεωρείται η ΠΡΩΤΗ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ Α/ΦΟΥΣ ΕΣ 314 (U-739), μέσα στα πλαίσια της Αεροπορίας Στρατού.

Και σαν φυσική συνέπεια, μετά το πέρας της εκπαίδευσης……..

314-u6a-1ceb7-cf83ceb5ceb9cf81ceb1a

…η διαταγή, με ημερομηνία 15 Οκτωβρίου 1968, της πρώτης σειράς εκπαιδευθέντων στο Α/φος U-6A !!

314-681205-first-flight-as-es314a

Ξανά στο ίδιοαντίγραφο του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ για να δούμε :

  • Στις 05 Δεκεμβρίου 1968, να κάνει τη πρώτη του πτήση με το νέο του call sign ΕΣ 314.
  • Το πλήρωμα ΓΡΥΣΠΟΣ – ΚΟΥΤΡΑΚΗΣ.
  • Διάρκεια πτήσης 40 λ.
  • Περιοχή πτήσης Τοπική (Μεγάρων).
  • Σκοπός πτήσης ΔΟΚΙΜΗ.

314-720919-last-flighta

Τέλος έχουμε και την τελευταία του πτήση, πριν από την αποστρατικοποίησή του….

Πάλι από το ίδιο αντίγραφο του Βιβλίου Πτήσεων της ΣΑΣ, βλέπουμε :

  • Στις 19 Σεπτεμβρίου 1972.
  • Πλήρωμα ΤΖΕΡΜΙΑΣ – ΔΟΝΟΠΟΥΛΟΣ.
  • Διάρκεια πτήσης 40 λ (0910-0950).
  • Δρομολόγιο πτήσης: ΜΕΓΑΡΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ

(προφανώς για παράδοση, είτε στο  202  ΚΕΑ, είτε στην Αμερικανική Βάση του Ελληνικού).

Συμπεραίνουμε ότι παραδόθηκε, διότι αν μελετήσετε το παραπάνω απόσπασμα του ΑΗΠ, θα δείτε ότι το πλήρωμα που το πήγε από τα ΜΕΓΑΡΑ στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ, γύρισε με το U-17A ΕΣ 321 και κυβερνήτη τον κ. ΦΕΓΓΟ

Από τότε (19-9-1972) μέχρι σήμερα (2008), δεν έχουμε βρει ακόμα, τί έκανε και που πήγε….

——————————————————————————————–

Μια σκέψη να ψάξουμε τη παραπάνω φωτογραφία που μας έστειλε ο Θέμης Βράνας, που απεικονίζει, στο αεροδρόμιο του ΣΕΔΕΣ, παρατεταγμένα τμήματα Στρατού Ναυτικού και Αεροπορίας να επιθεωρούνται από τον κ. ΘΕΜΕΛΗ (;), τότε Υπουργό Αεροπορίας και πίσω από την παράταξη, ένα C-47 DACOTA και ένα BEAVER, στις 12/8/1958, για να δούμε αν πραγματικά είναι ελληνικό ή αμερικάνικο, διαπιστώθηκε ότι ήταν αμερικάνικο, όπως θα το διαπιστώσετε και σεις από την πιο πάνω φωτογραφία.

Βέβαια επειδή τα Beaver που πήραμε, τα πήραμε από τους αμερικάνους, το ΕΣ 317 στα 1969 και το ΕΣ 314 στα 1968, και επειδή ειδικά το ΕΣ 317, φαίνεται και από τα βιβλία πτήσεων ότι ανήκε στην Ελληνική Βασιλική Αεροπορία από το 1960 μέχρι το 1969, με call sign 466, καθόλου απίθανο, αυτό που εικονίζεται στην παραπάνω φωτογραφία, να είναι το μετέπειτα ΕΣ 317, που δωρήθηκε (άγνωστο για ποιους λόγους στην Ελλάδα).

Την ιστορική του διαδρομή, με φωτογραφίες, σε ότι αφορά το ΕΣ 314 μπορούμε να την δούμε στην ιστοσελίδα http://www.dhc-2.com/current_cover_page.htm κτυπήσουμε στο CURRENT MASTER INDEX κατεβούμε στο κάτω μέρος της και βρούμε το τετραγωνάκι με τον αριθμό 895, που αν το κτυπήσουμε θα δούμε τις φωτογραφίες του φίλου και συνεργάτη μας Δημήτρη Σαμπάνη.

Τώρα να μην αρχίζω να γράφω τι κάνουν οι »άλλοι» για τα παλιά αεροπορικά τους μέσα, γιατί θα βγάλω καντήλες….

Μένω στα καθαρά ιστορικά πλαίσια…..

ΥΓ

Το ανασκάλεμα πάντως της ιστορίας των δύο Beavers , δεν τελειώνει με το ποστ αυτό.

Συνεχίζεται

Μέχρι να έχουμε όμως νεότερα … a toute a l’ heure που θα’ λεγε και ο Δημήτρης.

Συνέχεια στο: Ο ΚΑΣΤΟΡΑΣ, το ”χαμένο” BEAVER

Advertisements
Σχολιάστε

16 Σχόλια

  1. @ loykas

    Kαί μεις ευχαριστούμε που μας διαβάζετε Λουκά

  2. loykas

     /  6 Μαρτίου 2009

    eyxaristoyme gia ths plhrofories poy mas dinete wste na mathenoyme emeis oi neoi pws htan h aeroporia stratoy!!

  3. Στεφανος Ατσαλος

     /  16 Φεβρουαρίου 2009

    @ Δημητρη

    Θα κοιταξω……….

  4. Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  16 Φεβρουαρίου 2009

    @ Στέφανο

    Κάποτε είχα βρεί και εγω το όνομά του στην ίδια ιστοσελίδα που αναφέρεις, αλλά δεν μπόρεσα να βρω τηλέφωνο που να ανταποκρίνεται, μήπως και έκανες καμμία επαφή.
    Μπορείς να το ψάξεις?

  5. Στεφανος Ατσαλος

     /  16 Φεβρουαρίου 2009

    Καλησπερα σας.
    Ο ιδιοκτητης του Beaver ΕΣ 314 με serial Number 895 και με Registration N 9627A βρισκεται στο OHIO.

    http://www.aviongoo.com/aviongoo/aircraft_owners/registration.php?nnum=9627A

    http://www.aviongoo.com/aviongoo/faa_info.php?nnum=9627A

    Αυτα τα ολιγα.

  6. Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  4 Φεβρουαρίου 2009

    @ Νίκος

    Ευχαριστούμε για την πληροφορία. Ισως ετσι βρούμε την άκρη, το πως πήγε στην Αμερική (202 ΚΕΑ, Αμερ. Αποστολή, …?). Εχεις κάποια στοιχεία ή θυμάσαι κάτι και για το αδελφάκι του το ΕΣ314? Καμμία φωτό απο κάποιο…?

    Σε ευχαριστούμε και πάλι, και περιμένουμε την συνδρομή σου γενικώτερα.

  7. Το BEAVER U-6 317 το είχε η ΣΑΣ στο ΑΓΡΙΝΙΟ. Το λειτούργησα μερικές φορές στο έδαφος.Το 1974 η ΣΑΣ ήλθε στο ΣΤΕΦΑΝΟΒΙΚΕΙΟ.Το BEAVER έμεινε ΑΓΡΙΝΙΟ.

  8. Στεφανος Ατσαλος.

     /  23 Αυγούστου 2008

    @ Δημητρη.

    Οκ ΟΚ i am convinced………….
    It was my mistake…….sorry.
    I missleaded …….
    Keep up the good work !!!!

  9. Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  22 Αυγούστου 2008

    Επίσης έχουμε και αυτά τα στοιχεία (για το ΕΣ314 – Ν9627Α) :

    http://www.aircraftone.com/aircraft/models/dehavilland_beaver_dhc_2_2800108.asp

    http://www.airport-data.com/aircraft/N9627A.html

    http://www.planedesire.com/aircraft/desire/N9627A/details.html
    …………………………………………..
    Οπως επίσης και :

    895 U.S.Army USA 1/6/1956 54-1739 Was in USA as N9627A Fate unknown

    απο τά στοιχεία σε αυτή τη διεύθυνση:
    http://www.kiwibeavers.com/files/Beaver_Production_List2.xls

  10. Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  22 Αυγούστου 2008

    @ Στέφανο

    Αν δείς, τα call sign της FAA και των αντίστοιχων στοιχείων της DHC-2.com συμπίπτουν.

    Για το ΕΣ314 (c/n 895) η FAA (για αυτούς μάλλον η έννοια c/n είναι ίδια με το s/n – που είναι λογικό απο αυτή την άποψη), έχει τα παρακάτω στοιχεία:

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/NNumSQL.asp?verified=1&NNumbertxt=9627A

  11. Στεφανος Ατσαλος.

     /  22 Αυγούστου 2008

    @ Δημητρη.

    Κατα συμπτωση (διαβολικη θα ελεγα) η ιστοσελιδα της FAA δινει οτι κατασκευαστηκαν BEAVERS με serial number 1005 και 1646 αριθμοι που εσυ μας εδωσες για το ΕΣ 317.
    Δεχομε λοιπον την αποψη σου οτι για το ΕΣ 317 τα πραγματα ειναι ξεκαθαρισμενα και οτι το serial number ειναι το 1005 ..τελεια και παυλα ._

    Για το ΕΣ 314 ομως τα νουμερα «δεν κολλανε».
    Εκεινο που με μπερδευε και εμενα ηταν το c/n που σημαινει construction number (κατασκευαστικος αριθμος) που στην ουσια ειναι το serial number.
    Το registration N9627A που αναφερεται στα στοιχεια του ΕΣ 314,ανηκει σε αεροπλανο MD-80 της AMERICAN AIRLINES.

  12. Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  21 Αυγούστου 2008

    Πιστεύω οτι η ιστοσελίδα του Neil Aird, επειδή είναι «ταγμένος» στην ιστορία του συγκεκριμμένου τύπου, περιέχει αξιόπιστα στοιχεία. Τουλάχιστον για το ΕΣ317, επειδή έχει φωτογραφηθεί πριν την μετατροπή του στην Αμερική, σίγουρα έχει αποτυπωθεί στην βάση δεδομένων το σύνολο των πληροφοριών της «πλάκας του κατασκευαστού, DHC». Για το ΕΣ314 σίγουρα η διασταύρωση των στοιχείων είναι αυτά που δίνουν την βεβαιότητα της ταυτότητάς του… Ετσι και αλλοιώς για το ΕΣ317 όλα είναι ξεκάθαρα νομίζω, για το ΕΣ314 επειδή πέρασαν πολλά χρόνια «ψάχνωντας» απο τον ΓΜ και τον ΘΒ, τα logbooks των προαναφερθέντων χειριστών επέφεραν τον διαχωρισμό, δηλαδή ποιό είναι ποιό…!

  13. Στεφανος Ατσαλος.

     /  21 Αυγούστου 2008

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/serialsql.asp?serialtxt=1582&sort_option=1&striptxt=1582&cmndfind.x=14&cmndfind.y=11

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/nnumsql.asp?NNumbertxt=341WP

    Αυτες οι 2 σελιδες ειναι για το ΕΣ 314.

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/serialsql.asp?serialtxt=1646&sort_option=1&striptxt=1646&cmndfind.x=11&cmndfind.y=13

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/nnumsql.asp?NNumbertxt=53011

    Και αυτες οι 2 ειναι για το ΕΣ 317.

    Οπως βλεπετε τα 2 serial numbers ειναι «κοντα» το ενα με το αλλο. 1582 και 1646 μεσολαβουν 64 αεροπλανα.

  14. Στεφανος Ατσαλος.

     /  21 Αυγούστου 2008

    Καλησπερα σε ολους.

    Θα ηθελα λιγο απο τον χρονο σας να κανουμε μαζι ενα καλο ψαξιμο για τα 2 BEAVERS.
    Αυτο που αναγραφεται c/n δεν ειναι το serial number.
    Η δικη μου ερευνα εδειξε τα εξεις.
    Το ΕΣ 314 εχει serial number 1582 , ζει και υπαρχει και πεταει με νηολογιο N341WP
    To EΣ 317 εχει serial number 1646 ζει και υπαρχει με νηολογιο Ν53011.
    Που τα βασιζω αυτα?
    Απο την επισημη ιστοσελιδα της FAA αν κανετε αναζητηση ενος αεροσκαφους με το serial number θα σας δωσει ποια αεροσκαφη εχουν κατασκευαστει με αυτον τον αριθμο.

    http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/serial_inquiry.asp.
    Σας παρακαλω να ξεχασετε για 15 λεπτα αυτα που γνωριζετε για τα 2 αεροπλανα και κανετε μια ερευνα μονοι σας με τους αριθμους που εχετε στην διαθεση σας και θα διαπιστωσετε οτι εχω δικιο.
    Οι σελιδες που δειχνουν φωτογραφιες και λενε οι ειναι πρωην ελληνικα……ειναι υποπτες. Τα αεροπλανα αυτα εχουν μεγαλη αξια σημερα, κοστιζουν απο 300-500 χιλιαδες και οι «μαμουνιες» ειναι συνηθες φαινομενο. Δεν θελω να μπω ποιο βαθεια σε τετοιες συζητησεις…..δημοσια.
    Κανετε την ερευνα και τα λεμε.
    Η FAA δεν λεει ψεματα.

  1. ΑΡΧΗ & ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ BEAVER ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠ. ΣΤΡΑΤΟΥ (update 15 Φεβ 2008) « ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ
  2. ΑΡΧΗ & ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ BEAVER ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠ. ΣΤΡΑΤΟΥ (update 15 Φεβ 2008) « ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: