ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ (LGVO).

πέντε στη σειρά και να μη ξεχνάμε αυτά που μας αφηγήθηκε ο κ. Παναγιωτάκης :

‘’Ο Βόλος ήταν το ισχυρότερο κέντρο της Αεροπορίας Στρατού τότε. Ερχόντουσαν αεροπλάνα από όλες τις μονάδες για επισκευή. Στα Μέγαρα ήταν απλώς Σχολή που έβγαζε πιλότους, αλλά η κυρία δύναμη ήταν στο Βόλο. Όλα τα Σμήνη που ήταν στη Μακεδονία ερχόντουσαν για συντήρηση και οτιδήποτε άλλο στο δικό μας συνεργείο.’’

Σε αυτή τη φωτογραφία φαίνεται και το τελευταίο τολλ, που προφανώς θα στέγαζε τα τεχνικά γραφεία.

Εδώ πλέον αρχίζει και φαίνονται τα εκτός συρματοπλέγματα ιδιωτικά σπίτια της Ν. Ιωνίας. Στο βάθος η Κουκουράβα και το Πήλιο.

Το νότιο ανατολικό άκρο του αεροδρομίου, σε πλήρη επαφή με τον οικισμό της Ν. Ιωνίας.

Εδώ ο φωτογράφος έχει σταθεί με την ίδια κατεύθυνση της πρώτης φωτογραφίας, κατεύθυνση 140 μοίρες. Στο βάθος δεξιά και στις δύο φωτογραφίες φαίνεται η Κεντρική Πύλη.

Πήραμε μέχρι τώρα μια πραγματικά σφαιρική εικόνα των πρώτων εγκαταστάσεων του Α/Δ Ν. Ιωνίας Βόλου. Έτσι έχουν τα πράγματα, από το 1954 μέχρι…….

Για να πάμε παρακάτω…….

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Σχολιάστε

3 Σχόλια

  1. Αναδημοσιεύω ένα μέιλ με αναμνήσεις του φίλου Μοσχοτζόπουλου Παναγιώτη, για το Αεροδρόμιο της Ν.Ιωνίας του Βόλου.
    Σε ευχαριστώ φίλε Παναγιώτη!!!

    Καλησπέρα σας από το Βόλο
    Θα αναφερθώ στο αεροδρόμιο της Ν. Ιωνίας και θα σας μιλήσω για την περίοδο 1965 – 1969 που βρισκόμουν πολύ συχνά εκεί.
    Πιτσιρικάς 12 ετών (γεννήθηκα το 1955), πήγαινα σχεδόν καθημερινά τα καλοκαίρια που δεν είχα σχολείο, γιατί ο πατέρας μου ήταν διοικητής της 763 Αποθήκης Τμηματικών Χορηγήσεων (ΣΕΜ καύσιμα, άλευρα, καυσόξυλα), που ήταν παραδίπλα στον 24 ΛΑΣ. (Μεσολαβούσε το Τάγμα ΜΧΝ). Υποδιοικητής στην 763 ΑΤΧ ήταν ο Λ/Χ ΣΕΜ Μπίκας Δημήτριος, που ήταν συγχρόνως και χειριστής ΕΠΑΡ.
    Ο Μπίκας με έβαλε δύο φορές στην πίσω θέση του ΕΠΑΡ και οι βόλτες πάνω από Βόλο και ανατολικό Πήλιο θα μου μείνουν αξέχαστες. Πήγαινα επίσης και στις νυχτερινές ασκήσεις και κρατούσα ένα πράσινο φανάρι στην κάτω αρχή του διαδρόμου προσγείωσης, σαν ένδειξη ότι ήταν ο διάδρομος ήταν ελεύθερος.
    Εκεί είδα και τα απομεινάρια του ελικοπτέρου του Λ/Χ Βασιλάκου, κλεισμένα σε ένα από τα υπόστεγα στην ανατολική πλευρά του διαδρόμου.
    Τη Μ. Πέμπτη του 1968 (ή 1969), ο Μπίκας με σύστησε στον Auriol, ένα Γάλλο που ήταν διευθυντής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Βόλου και είχε ένα πανέμορφο άσπρο τετραθέσιο με μια μπλε γραμμή στην άτρακτο. Το αεροπλάνο ήταν σε υπόστεγο του ΛΑΣ και το ετοίμαζαν για πτήση. Ο Auriol με έβαλε να καθίσω στο μέσο του πίσω καθίσματος και ο ίδιος πιλοτάριζε με συγκυβερνήτη έναν άλλο Γάλλο. Ωραία βόλτα πάνω από το Βόλο. Θυμάμαι ότι πάνω από την εκκλησία της Ευαγγελίστριας στη Ν. Ιωνία έσβησε επίτηδες τον κινητήρα και το κατέβασε χωρίς κινητήρα ωραιότατα, πιθανόν για να εκπαιδεύσει τον άλλο Γάλλο.
    Όταν το 1986 ξαναβρέθηκα (για μόνιμη εγκατάσταση) στο Βόλο, πήγα για να δω τα παλιά λημέρια, αλλά δυστυχώς το αεροδρόμιο είχε γίνει πάρκο. Φυσικά η λόξα μου για τα ΕΠΑΡ συνεχίζεται , σαν ανάμνηση της παιδικής μου ηλικίας, αλλά τώρα σε Microsoft Flight Simulator. Μάλιστα στο FS 2004, το αεροδρόμιο αυτό υπάρχει, δεν το έχουν διαγράψει ακόμη.
    Μοσχοτζόπουλος Παναγιώτης

  2. @ Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ

    Ευχαριστούμε Δημήτρη.

  3. Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ

     /  28 Μαρτίου 2010

    «Ο Δημήτρης Σαμπάνης, το θυμάται, το πρώτο τολλ ως το Κ.Ψ.Μ της Μοίρας….»

    Θυμάμαι, οτι στο ΚΨΜ υπήρχαν διάφορες αφίσσες, αριστερά και δεξιά στους τοιχους. Εκείνη που μου είχε κάνει εντύπωση και την θυμάμαι/εφαρμόζω μέχρι τώρα, είναι η γνωστή με τις τρείς μαϊμούδες και το … «ΒΛΕΠΕ-ΑΚΟΥ-ΣΩΠΑ».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: