Τεχνικά Χαρακτηριστικά των Αεροσκαφων 680 F και 680 FL

Στη συνέχεια της ανασκόπησης του AeroCommander, αφού στη πρώτη σελίδα είδαμε την Ιστορική του διαδρομή, στη σελίδα αυτή θα δώσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, μόνο για τα δύο μοντέλα που η Ελληνική Αεροπορία Στρατού, διέθετε στον στόλο της.

 

Όπως είναι γνωστό, η Ελληνική Αεροπορία Στρατού, διέθετε δύο τύπους των αεροσκαφών αυτών.

Τομοντέλο 680 Fκαι

Τομοντέλο 680 FL.

 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, δίνονται παρακάτω :

 

 

Model 680F

 

Έτη κατασκευής (από-έως)                                 1960 – 1964

Αριθμοί σειράς παραγωγής (Serial No)                 Από S/N 871  έως S/N 1447

Σύνολο αεροσκαφών που κατασκευάσθηκαν         152

Τύπος κινητήρων                                                 Lycoming IGSO-540-B1C

Ισχύς κινητήρος                                                   380hp @ 3400 RPM

ΚΑΥΣΙΜΟ: οκτάνια – χωρητικότητα (Gal)               100/130 – 223

Κατανάλωση καυσίμου (GPH)                              18.6

Προπέλες (διάμετρος – αριθμός πτερύγων)            93″ 3-blade

ΒΑΡΟΣ(lb): άδειο – Μικτό βάρος                          4800 – 8000

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:

 

Άνοιγμαπτερύγων (Wing span) σεInches

 – εκπέτασμα σε Sqft                                           588.56 – 255.00

ΑΤΡΑΚΤΟΣ: μήκος – ύψος (Inches)                        421.25 – 174.00

 

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ:

 

Καμπίνας (Cubicfeet)                                           177

Χώρου αποσκευών  (Cubicfeet)                             32

Καθίσματα                                                           5 – 7

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:

 

Takeoff over 50′ obstacle                                       1,734

Landing over 50′ obstacle                                      1,812

Service ceiling (feet)                                             28,500

Single-engine ceiling                                            16,100

Maximum range (miles)                                        1,310

Cruising speed (70% @10,000 ft)                          220

Takeoff – landing speed                                         106 – 98

Best rate-of-climb                                                 120

 

 

Model 680FL

 

Έτη κατασκευής (από-έως)                                 1963 – 1967

Αριθμοί σειράς παραγωγής (Serial No)                 Από S/N 1278  έως S/N 1678

Σύνολο αεροσκαφών που κατασκευάσθηκαν         109

Τύπος κινητήρων                                                 Lycoming IGSO-540-B1C

Ισχύς κινητήρος                                                  380hp @ 3400 RPM

ΚΑΥΣΙΜΟ: οκτάνια – χωρητικότητα (Gal)               100/130 – 223

Κατανάλωση καυσίμου (GPH)                              18.6

Προπέλες  (διάμετρος – αριθμός πτερύγων)           87″ 3-blade

Βάρος (lb), άδειο – Μικτό βάρος                           5050 – 8500

 

 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:

 

Άνοιγμαπτερύγων (Wing span) σεInches              588.56

εκπέτασμα σε Sqft                                             255.00

ΑΤΡΑΚΤΟΣ: μήκος – ύψος (Inches)                       495.25 – 174.00

 

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ:

 

καμπίνας  (Cubicfeet)                                          250

Χώρου αποσκευών  (Cubicfeet)                            78

Καθίσματα                                                          5 – 11

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:

 

Takeoff over 50′ obstacle                                       2,677

Landing over 50′ obstacle                                      2,057

Service ceiling (feet)                                             28,500

Single-engine ceiling                                            11,500

Maximum range (miles)                                        1,310

Cruising speed (70% @10,000 ft)                          220

Takeoff – landing speed                                         112 – 107

Best rate-of-climb                                                 125

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΝΑΚΕΣ

 

Ότι έχω υπογραμμισμένο στο μοντέλο 680 F, σημαίνει ότι το 680 FL, διαφέρει. (Για παράδειγμα  το Έτος κατασκευής).

Στην ισχύ του κινητήρος, εκείνο το @ σημαίνει ότι τους 380 hp τους αποδίδει στις 3400 RPM.

Το χρησιμοποιούμενο καύσιμο είναι Βενζίνη 100/130 οκτανίων.

Gal = Αμερικανικά γαλόνια.

GPH= Γαλόνια ανά ώρα.

Τα καθίσματα είναι 5 όταν η διαμόρφωση των αεροσκαφών είναι για αεροφωτογραφίσεις.

Τα δεδομένα των επιδόσεων, τα άφησα στα αγγλικά, γιατί έτσι, οι διαθέσιμοι σε δικινητήρια αεροσκάφη αλλά και όλοι οι ιπτάμενοι θα τα καταλάβουν καλύτερα.

Συνέχεια στο:  ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ;

 

Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: